10 Ekim 2013 Perşembe

for a bananafish



'Deliğe dalmadan önce basbayağı balıktırlar. Ama delikten içeri girdiler mi domuza dönerler.
Neden mi? Öyle muzbalıkları bilirim ki içeri girdikten sonra yetmiş sekiz muz yediler, ondan.
Tabii bu kadar muzla öyle şişko olurlar ki, delikten çıkamazlar, bir daha kapıdan geçemezler.'

'Varoluş çorak bir toprak değil, tüm yeşilliği yer altında olan kocaman ters bir ormandır.'
'Bırakalım savaşta ölüler boşuna ölmüş olsunlar. Zaten Tanrı biliyor, hiç başka türlü olmadı ki.'
'Günah çıkartırken dinlenecek tek şey, günah çıkartanın itiraf etmedikleridir.'
'Ben bu kapıdan çıktıktan sonra beni tanıyanların sadece zihinlerinde var olabilirim. 
Ben bir portakal kabuğu olabilirim...'
'Adalet, en iyi ihtimalle bize kafamızı başka yöne döndürten veya 
ceketimizin yakalarını kaldırtan kelimelerden biridir.'
'Mutlulukla sevinç arasındaki en belirgin fark mutluluğun katı, sevincin ise sıvı olmasıdır.'
'Duygularım varsa da onları ne zaman kullandığımı hatırlamıyorum, ne işe yaradıklarını hatırlamıyorum.'
'Yaptığım hamurla kendime küçük bir kulübe inşa ederdim bir yerde. 
Ormanın hemen kenarında inşa ederdim ama tam da içinde değil, 
çünkü her daim delicesine güneşli olmasını isterdim.'
'İnsanlar bizi sevme nedenlerini neredeyse bizi sevdikleri kadar, 
hatta çoğu zaman bizden fazla seviyorlar.'
'Anne ben evden kaçıyorum, ama hoşça kal demek için seni bekledim...'





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder