19 Mart 2012 Pazartesi

Bil.

Yazmaya isim babamız Büyük Ev Ablukada'dan bahsederek başlamalı diye düşündüm.

18 Mart 2012
Büyük Ev 4. kez Ablukada ve bu kez yuvada, Kadıköy Karga'da. O gün mutsuz bir Afordisman, bence baya güzel Galvaniz, sandalye tepelerinde bir Canavar Banavar ve evet evet lilililerlee. Dahası da var: sürekli fotoğraf çeken, dinlemek yerine konuşup duran sinir bozucu çoğu kız liseliler. Hatta çatı katı, kalabalık, sıkışık, hatta nefes yok! Konserin yarısında Korhan Futacı'nın gelip saksafonuyla şarkılara eşlik etmesi ve benim kendisini tanımamam da ayrı bir dünya tabi. 
Şimdi buyurun dizimin dibindeki herhangibirkızarkadaş'ın kamerasından Evren Bozması:


Farkettim ki hayallerim kırılarak ayrılıyorum artık konserlerinizden, çünkü daha güzel hallerinizi de görmüştüm Krek'te. Ayrıca 2011 sonundan beri sosyal harcamalarımın çoğunu size yaptığımı düşünürsek "artık biri bana dur! dese güzel olurmuş" diye de içimden geçirmiyor değilim. Ama evet keşke kek gibi kararlı olabilseydik...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder