13 Mayıs 2012 Pazar

Koleksiyon BEA

Haberiniz yok, ben 2 sefer daha Büyük Ev Ablukada dinlemeye gittim.
Evet adeta konser biriktirme tribine girdim. Ama artık sonlandırıyorum bu durumu, çünkü artık herkes dinliyor onları, herkes konserlerde bağıra çağıra tepiniyor, artık iş maddeye döndü her gece her gece sahnedeler, hem artık fazla geyik de yapmıyorlar ve de Canavar 'yeni bi şarkı çalıcaz şimdi size' dediğinde biliyorum ki artık o yeni değil, ya '75 lira borçlu ölen sülo' ya da 'aşıkinsanbikayanındibiymiş endibi' şarkısı. Daha önce fark etmemiştim ama ne de çok nedenim varmış, ben bile şaşırdım buna. Bu arada artık herkes de biliyor diye düşünüyorum - ekip Bartu Küçükçağlayan, Cem Yılmazer, Berkun Oya, Onur Ünsal gibi tiyatrocular ve benzerlerinden oluşuyor.
 

Büyük Ev Ablukada değişik bir psikolojiydi gerçekten. Onları ilk kez Ghetto'da dinledikten iki akşam sonra koşa koşa Krek'teki Aile Tansiyonu'na gitmemse benim psikolojimin nasıl değişik olduğunu gösteriyor sanırım. Sonra kalktım karda kışta bir kez daha gittim Krek'e. Neyse sonra biraz ara verdik ilişkimize. Ama baktım çocuklar martta kalmış Kadıköy Karga'ya geliyorlar. Burnumuzun dibi, o kadar uzaklara gidip gelip Kadıköy konserine katılmamak olmaz. Ve bu konsere de yıllardır nasılsa bir türlü görüşemediğim ortaokuldaki sıra arkadaşımla gittim, yeniden buluştuk, 4. konser en azından güzel şeylere vesile oldu diyebiliyoruz. 


Nisan ayında ise Kadıköy Halk Eğitim'de düğün konseptli konserleri olduğunu duyan arkadaşlarımdan teklif alınca gitmemek ol(a)mazdı. Kadıköy Anadolulu dostlarımın şansına akustik performans baya güzeldi bu kez ve 'süpriz sanatçı' da yetenekli abimiz Korhan Futacı çıktı bir kez daha. Son konser ise okulum festivali, 10 Mayıs - İTÜ Taşkışla. Bu kez ortabahçede ayakta akustik konser. İyiydiler güzeldiler, ama artık biraz usanmışlar ki lilililerle yeteri kadar uzayamadı, koli basililerle bitiverdi. Böyle alt alta yazınca her ay illa bir kez grubu görmeliymişim gibi hissettim ben de, ama son 3 konsere gidişimiz biraz şans eseri-oluverdi.


6 konserle baya bir yatırım yaptım bence kendilerine, benden bu kadar. Bundan sonra artık bir festivalde karşıma çıkmazlarsa falan ilişkimizi orda-burda-biyerde kulaklıklar aracılığıyla devam ettirme kararı aldım.
Ama siz gidin benim yerime de bir görün abileri.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder