2 Eylül 2013 Pazartesi

the dark side of ads: spellcasters

Tüketicinin kral olduğu zamanları mı yaşıyoruz gerçekten?
Hem de biz tükettikçe bizi daha çok 'sevmeye' can atan markalarla aynı dünyada yaşamaya çalışırken: Unilever, Intel, McDonald's, P&G imparatorlukları ve MTV (o da kendi sektöründe hatrı sayılır bir çete).
Bazıları için bir mutlu vaka, Bilim ile Pazarlamanın Evliliği: Nöromarketing 
Pazarlamanın öznesi olan insanın, beyninin nasıl çalıştığını ve nasıl karar verdiğini bilimsel tekniklerle ölçen bilim-pazarlama alanı.   
Tabi bu teknik cümlede tanıtıldıkları kadar masum değillerdi.
İşte nöromarketing'i kullanan ve farkına bile varmadığımız bilinçaltı süreçlerimize göre kurgulanan reklamların yönlendirdiği satın alma ve tüketim davranışlarımız, bizimdi sandığımız tutum ve inançlara dikkat çekmek adına hazırlanmış küçük bir bilinçlendirme çabası: Spellcasters by The World Business Academy.


İnsanların düşünebiliyor olması ve bilimin gelişmesi dünyamız için o kadar da yararlı olamıyor bazen.
Bunu atom bombasının keşfinde değil de kullanımında anlamıştık hani, keşke unutmasaydık.
Şimdi benim gibi siz de üzülmeye başlayabilirsiniz, etrafınız çevrildi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder